Herkku-puhelin
Tekstiviestien siivittämänä
Pyöräilijä

Olin laittanut internetiin seuranhakuilmoituksen ennen lomamatkalleni lähtöä. Tarkoitukseni oli pyöräillä ja telttailla Saaristomerelle. Sain ilmoitukseeni viikkoa ennen reissua muutaman ilmoituksen, joista varsinkin erään matkani varrella asuvan naisen viestit saivat ajatukseni lämpenemään.

Lähetin uudelle tutulleni gsm-numeroni – ihan vain kaiken varalta, jos tämä haluaisi viestiä matkani aikana myös. Ei kestänyt kauaa, ennen kuin sainkin jo häneltä tekstiviestin ennen matkani alkuakaan.

Ensimmäinen etappini oli Hangon leirintäalue, jonne poljin yhden päivän aikana. Illalla teltassani makoillessa lähetin uudelle tutulleni, Leenalle, tekstiviestin. Kesti tovin ja sain vastauksen.. jatkoimme viestelyä ja vähitellen viestien sävy muuttui yhä enemmän ja enemmän kiihkeiksi. Matkani jatkuessa viestimme lopulta pelkästään siitä, mitä tekisimme, jos tapaisimme toisemme.

Paluumatkaa suunnitellessani laitoin Leenalle viestin, jossa kysyin, mitä mieltä hän olisi jos pysähtyisin hänen luokseen. Vastaus tuli pian ja oli myönteinen, Leena sanoi, että olisi ehdottanut sitä itsekin.

Leena asui pienellä paikkakunnalla jonka keskustassa sovimme tapaavamme sovittuna iltapäivänä. Odotin Leenaa bussipysäkin luona ja tunnistin hänet heti kun bussista purkautui kyytiläisiä. Hänen vartalonsa ja kasvonsa vastasivat kuvausta jonka hän oli itsestään antanut ja tunsin pyöräilyhousuni saman tien ahtaiksi.

Tervehdittyämme ja esiteltyämme toisemme, lähdimme kohti Leenan asuntoa niitä näitä jutellen. Kun pääsimme perille, hipaisin hänen haarojaan kuin vahingossa kulkiessani eteisessä hänen ohitseen olohuonettaan kohti. Halusin tuntea hänen häpykumpunsa lämmön ja tuntea miten kiihottunut hän on. Leena voihkaisi ja tarttui käteeni ohjaten sen haaroihinsa. Nostin hänen hamettaan ja kurotin sormeni kohti hänen kostean kuumaa pilluaan. Polvistuin hänen eteensä ja hyväilin Leenan vakoa kastellen sormeni pillusta valuvaan nesteeseen.. olin kirjoittanut Leenalle viesteissä, että haluaisin tehdä juuri niin: työntää sormeni hänen sisäänsä, maistaa sormiani ja hänen pillunsa mehuja, runkata häntä ilman, että hän tekisi mitään – ja saman myös tein.

Leena nojasi eteisensä seinään ja minä hyväilin hänen pilluaan kiihottaen naisen äärimmilleen. Lopulta Leena ei kestänyt vaan veti käteni pois sisältään ja pyysi minut makuuhuoneeseensa. Hän meni kontalleen sängylleen ja nosti takapuolensa eteeni. En tarvinnut toista kehotusta ja työnnyin suoraan hänen pilluunsa aloittaen nautinnollisen edestakaisen liikkeen. Tunne oli erittäin kiihottava, olinhan tavannut Leenan vasta vajaa puoli tuntia sitten ensimmäisen kerran – mutta viestinyt jo viikon ajan hänen kanssaan tekstiviestein juuri siitä, mitä nyt olimme tekemässä. Leena oli osaltaan yhtä kiihottunut ja hänen voihkeensa kiihtyi ja alkoi olla yhä äänekkäämpää.

Nussin häntä kovempaa ja kovempaa kunnes tunsin edessäni halukkaana liikkuvan takapuolen vapisevan orgasmeista ja kullini ympärillä pillun kostuvan yhä enemmän kiihkon kohotessa huippuunsa. Jatkoin naimista, kunnes itsekin sain ja lyyhistyin Leenan selkään kuiskaten hänen korvaansa: hauska tutustua.. Leena naurahti ja sanoi, tätä sinulta juuri halusinkin.

Menimme yhdessä suihkuun ja pesimme toisemme nauttien vartaloistamme ja tunteesta, että toinen pesee intiimimmätkin paikkamme. Ulotin käteni hänen pakaroilleen ja hyväilin niitä samalla kun Leena aloitti jäykistyneen kaluni runkkaamisen. Hyväilin hänen takapuoltaan, pakaroittensa rakoa, peräaukkoaan ja kurotin sormeni hänen vaginaansa asti takaapäin.

Kiihotettuamme toisiamme suihkussa, siirryimme takaisin Leenan sänkyyn. Käänsin hänet hellän päättäväisesti selällesi sängyllä.. Laitoin hänen peppunsa alleen tyynyn ja pakotin hänen jalkansa levälleen. Lipoisin kielelläni kutitellen pitkin hänen turvonneita häpyhuuliaan ja levitin Leenan vaon auki saadakseni keskittyä hänen klitorikseensa. Mehukas ja kostea, paljas emätin oli esteittä näkyvissäni.. Kiihottuneena nousin hänen päälleen, työnnyin hänen sisäänsä Leenan tarrautuessa minuun porautuessani uudelleen ja uudelleen hänen sisäänsä.

Vaihdoimme välillä asentoamme ja Leena kapusi päälleni selin kasvoihini ja nussi minua samalla kiveksiäni hyväillen. Kun viimein tulin, Leena otti kondomin pois ja nuoli kaluni puhtaaksi.

Jatkoimme ensitapaamisemme yönä nussimista uudelleen ja uudelleen, kunnes itse en enää jaksanut pysyä mukana tämän kiihkeän nymfomaanin matkassa.

Pyörämatkani oli lopulta varsin tyydyttävä – sen jälkeen en Leenaa ole tavannut, satunnaisia tekstiviestejä olemme vaihtaneet. Ehkä vielä joskus uudelleen..

Tekstiviesteillä tapahtunut kiihottaminen sai rakastelun tuntumaan huomattavasti kiihkeämmälle kuin kertaakaan ennen muiden kumppaneitteni kanssa.. suosittelen 

Olin laittanut internetiin seuranhakuilmoituksen ennen lomamatkalleni lähtöä. Tarkoitukseni oli pyöräillä ja telttailla saaristomerelle. Sain ilmoitukseeni viikkoa ennen reissua muutaman ilmoituksen, joista varsinkin erään matkani varrella asuvan naisen viestit saivat ajatukseni lämpenemään.

Tekstiviesteillä tapahtunut kiihottaminen sai rakastelun tuntumaan huomattavasti kiihkeämmälle kuin kertaakaan ennen muiden kumppaneitteni kanssa.. suosittelen :)