Herkku-puhelin
Mirella
ei yksinäinen unta saa.

Olin elänyt 2vk ennen Riikan matkaa kiireellä, tavoitteena oli saada hoidettua kaikki asiat kuntoon suomessa. Poikakaverilleni ei ollut aikaa, ja en edes muistanut koska olisin viimeksi harrastanut kunnolla seksiä, varmaan vappuna kun panimme mökin saunan eteisessä. Nopeita suudelmia ja kosketuksia, jotka saivat aikaan minussa kuumia aaltoja.

Lähtö ilta koitti ja edelleen kaipasin panoa, mutta aikaa ei ollut. Suukot, halaukset ja heiheit kullalleni, sitten olikin jo mentävä.

Ryhmämme kokoontui Helsinki-Vantaan lentokentälle, kaikki olivat ennestään tuttuja taidekursseilta. Porukkaa oli lähdössä 16 henkilöä, 7 naista ja 9 miestä. Kun olimme päässeet passin tarkastuksesta, huomasin Jussin, jonka ei pitänyt lähteä matkalle töiden takia. Katseemme kohtasivat ja hymyilimme toisillemme. Jussi lähti kävelemään minua kohden, tunsin kuinka poskeni alkoivat punottaa ja haaroissa tuntui kaipuu, mutta samassa meidän piti jatkaa matkaa.

Lento sujui hyvin ja Riiassa oli loistava ilma. Kävimme tyttöjen kesken vaihtamaan kevyet kesämekot päällemme lentoaseman wc:ssä ennen kun jatkoimme matkaa kohti yöpymispaikkaa. Ulos päästyämme huomasin kuinka paikalliset miehet ja jotkut turistit katselivat minua. En ollut tyypillinen sikäläinen nainen.(vaaleat hiukset ristiselkään, suuret siniset silmät ja pisamia hiukan poskilla ja nenän varressa. Eikä minun vartalossakaan mitään moitittavaa ollut 153/45 b75 ja muodot muutenkin kohdallaan) Jussi tuli seisomaan taakseni kun jonotimme taksijonossa. Meinasin tulla hulluksi, mieleni teki kääntyä ja suudella häntä, mutta palautin mieleeni, että minulla on oma rakas suomessa.

Taksi kuljetti meidät nuorisohotelliin josta olimme varanneet huoneiston. Juoksimme tyttöjen kanssa kuin pikku lapset varaamaan parhaat sängyt, ikkunan edessä yläsänky. (huoneisto koostui keittiöstä, 2 suihkusta, 2wctä, oleskelu tilasta ja makuuhuoneesta jossa oli kerrossängyt.) Purimme tavaroitamme, kunnes joona ilmoitti: "lähdemme nyt baariin" Naureskelimme hetken, mutta hän oli tosissaan. Nopea vaatteiden vaihto, meikit ja hiukset. Valitsin tiukat jLo-malliset farkut, mustan avokauluksisen topin ja mustat piikkikorko saappaat. Hiukset kiharsin ja jätin valloilleen auki.

Kello oli vähän yli kymmenen illalla kun pääsimme lähtemään. Toinen porukka lähti kiertelemään. Ja tämä toinen puolisko suunnisti läheiseen baariin josta kuului basson jytinä. Söimme ensiksi ja sitten pääsimme asiaan, juomaan. Ei aikaakaan kun porukka alkoi humaltua ja tanssi sujui ja viina virtasi. Olin tanssimassa ystäväni Jennan kanssa kun tunsin katseen selässäni, humaltunut Jussi käveli minua kohti. Hän tarttui minua kädestä ja johdatti meidät kauemmas muista pieneen nurkkaukseen sohvalle. Päässäni pyöri ja yritin pidätellä naurua. Jussi sammui ja notkahti syliini, vinkkasin tytöt apuun ja yritimme yhdessä töniä Jussia hereille. Mira huomasi portsarin kävelevän meitä kohti. Samassa Jussi kaatui niin, että minä jäin hänen alleen. Portsari pyysi meitä poistumaan. Saimme Jussin hereille ja koko porukka lähti baarista, kello oli jo 05 aamuyöllä. Kun saavuimme hotelliin toiset olivat jo nukkumassa. minä lupasin muille, että huolehdin Jussin tupakan jälkeen sänkyyn. Seisoskelimme humalaisina hotellin edessä, juttelimme niitä näitä. Ennen kun huomasinkaan suutelin ja nuohosin Jussin kanssa kiihkeästi. Irtauduimme hetkeksi ja katsoimme toisiamme, tämä ei ole eka kerta. Jussi kaappasi minut syliinsä ja kantoi oleskelutilan sohvalle. Hän laskeutui päälleni, suuteli minua, hyväili rintojani. Jussi riisui minulta kengät, housut ja toppini. Välillä Jussi nuoli minun vartaloani. Hiljalleen hän avasi liivien hakaset ja heitti ne muiden vaatteiden sekaan. Päälleni jäi pienet pikkuhousut. Siihen loppui hempeily.

Syöksyin Jussin kimppuun ja otin hänen bokserit pois. edessäni seisoi kovettunut, iso (23cm) elin. Otin siitä kiinni ja puristelin hellästi. Nuolaisin pienillä vedoilla terskaa. Hiljalleen aloin imeä kunnolla. Käteni puristelivat palleja ja hyväilivät vartta. Nuolin ja imin. Tuntui, että Jussi saisi pian. Hän kaappasi minut syliinsä ja kantoi keittiön pöydälle. Hän nuoli rintojani ja laskeutui alaspäin. Kädet sivelivät reisien sisäpintaa ja välillä rintojani. Sormet hakeutuivat klitorikselle ja syvälle sisääni. Yritin olla hiljaa ettei muut herää, mutta se oli vaikeaa. Jussi nousi suutelemaan minua ja asetti munansa pillun huulilleni. Hiljalleen hän työntyi sisääni... jatkuu...