Herkku-puhelin
Telttailen
Katja Tv

Tapahtui Heinäkuussa 2009 olin pitkän ajattelun jälkeen päättänyt pakata autooni retkeilyvälineet ja lähteä ajelemaan kaunista järvi-Suomea kohden nauttien kesästä, kesäisistä maisemista, lämmöstä ja etenkin saadakseni puuduttavalle kiimalleni helpotusta! Olin matkalla Kohden Tamperetta - Helsingin suunnalta tulossa, kävin asioilla suuressa automarketissa matkalla hakemassa hieman virvokejuomia ja evästä. Alkuperäinen tarkoitukseni oli ajella illaksi Tampereelle, leiriytyäkseni Härmälään ja mennä illalla katsastamaan paikallista uros tarjontaa kaupunkiin..

Mutta jostakin kumman syystä sain idean ajella kuitenkin vanhaa kolmostietä, Sääksmäen siltojen kautta, jossa pysähdyin kahville ja ihailemaan Vanajanvettä. Tein jo lähtöä eteenpäin kun muistin kuuluisat Sääksmäen kalliot... Mietin hetken aikaa että pitäisiköhän vanhat merkit paikkansa, löytyisikö sieltä seuraa sitä haluavalle. Päätin parkkeerata autoni ja suuntasin kulkuni jalkaisin kohti aurinkoisia ihania kallioita, yllätys oli melkoinen, en aluksi nähnyt ketään missään. Hmm, mietin hetken ja polttelin kallioilla istuskellessani yhden savukkeen ja katselin melkein tyynelle järvelle.

Ajatuksena tietenkin päällimmäisenä kuuma kiimainen mies, jota siellä ei näkynyt. Olin noin puolen tunnin istuskelun jälkeen jälleen valmis lähteäkseni pois, kunnes, tajusin että hei tuollahan on tuollainen vanha soputelttaa muistuttava ilmiö, mutta ketään ei näy missään, sitten kuitenkin hieman toisaalla näin todella hyvännäköisen uroksen uimassa... Mutta en ketään muita? Suuntasin kulkuni pikaisesti tai oikeastaan verkkaisesti autolleni, hain autostani retkeilyvälineet, telttani ja reppuni jossa olivat kaikki henk.kohtaiset vaatteeni ja suuntasin takaisin kallioita kohden... Etsin teltalleni hyvän suojaisen paikan jollaisen löysinkin hieman sivusta puun katveesta johon myös päätin leiriytyä ja heti leiriytymiseni jälkeen vähensin hieman vaatteitani koska tunnistin itseni todella hikiseksi, siinä auringon lämmössä nautin hieman evästä, nautin yhdestä kylmästä huurteisesta, joka muuten sai jälleen kiimani heräämään... Hetken aikaa mietittyäni päätin lähteä hieman peseytymään ja siistiytymään järveen... Järvessä uidessani huomasin kuinka levottomat ajatukseni alkoivat kuumeisesti polttamaan mieltäni... Halusin miestä ja tänä iltana, mutta mistä mä nyt sellaisen löytäisin, sillä edes sitä kiimaista urosta ei näkynyt missään... Toisaalta onko hän sellainen joka kiihottuisi miehestä? Päätin vielä rantavedessä ollessani kuitenkin sheivata vartaloni karvoituksesta sileäksi, ylävartalossa niitä ei juuri ole mutta jaloissa sitäkin enemmän... Päätin että oli aika laittautua seksikkääksi tytöksi ja nauttia koko ilta täysillä!

Tyttömäistä tai oikeastaan naiseksi muuttumistani edes auttaa lienee se että oon aina ollut hyvin hoikka (laiha) mies, missin mitoilla varustettu 184/60, vartaloltani ainakin osaksi hyvinkin tyttömäinen pienilläkin yksityiskohdilla jopa täydellinen, luonnostaan pitkät tuuheat ripset, pakarani pienehköt mutta täyteläisen pyöreät, huuleni naismaiset pusuhuulet ulkonevat ja kaarevat, sormeni pienet ja ohuet... Mutta sheivasin siis itseni sileäksi ajelin sääreni, pakarani, reiteni ja kainaloni karvattomiksi, heti vedestä noustuani suuntasin kulkuni teltalleni, jossa kuivasin itseni, rasvasin sheivatut jalkani, laitoin lakkaa varpaidenkynsiini, viilasin ja puhdistin kynteni kuin rasvasin käteni ja laitoin kosteuttavaa voidetta kasvoihini.

Ylleni puin seksikkään punaiset hipsterit ja rintaliivit, joihin asetin silikoniproteesit 70B, kaivoin kassistani uudet mustat avoverkko sukkahousut, laitoin päälleni minihameen sekä kireän kirkkaan punaisen miellyttävän topin ja sen päälle upean naisellisen lyhythelmaisen kauluspaidan... Vaihdoin korvikseni isoihin renkaisiin... Jalkaani laitoin mustaa latexia olevat reisisaappaat korkeilla piikkikoroilla... Aloitin meikkaamaan ja samalla nautiskelin lempeästä tuuleen vireestä joka teltan avonaisesta ovesta sisään virtasi... Aluksi levitin meikkivoiteen, jotta saisin tehtyä täydellisen meikin. Voiteen kuivuessa asettelin pitkät muovikynnet paikoilleen ja annoin niiden hetken aikaa kuivua. Laiton maskaraa, ripsaria, luomiväriä, puuteria ja rajasin huuleni ja laitoin päälle säväyttävää punaista metallinhohtoista huulikiiltoa... Rakennekynsiini punaista lakkaa. Juuri kun sain laitettua kauniisti blondi-peruukkini ja aloitettua harjaamaan hiuksiani kuulin ovelta yskäisyn ja ystävällisen kuuloisen äänen "Iltaa vai et tällainen tyttö täällä telttailee”, vastasin vain joo hieman pelästyneenä, ennen kuin ehdin sanomaan muuta oli tulija jo kyykistynyt ja katseli minua erittäin kiinnostuneena...

En aluksi tunnistanut häntä, olin ehkäpä vielä jonkinlaisessa transsissa. Sitten hän teki jonkinlaisen aloitteen ja sanoin niin mä oon Timppa, katselin sua jo muutama tunti sitten kun sheivailit itseäsi tuossa rannalla, olit kundiksikin ihan kiihottavan oloinen, mutta tyttönä sä oletkin oikea prinsessa, ei sulle maistuis muutama lasillinen kuplivaa ja hyvä seura? Vastasin: Kiitos mä oon Katja ja kyllä voin seuraksesi muutaman kuplivan nauttia. Siinä vaiheessa jo mietin mielessäni että voisin kyllä nauttia sinustakin vähäsen... Mutta jäin miettimään ja kysyin, Onko sul jossakin jotain kuplivaa ja hän naurahti mukavasi, heh onhan minulla ootas mä käyn hakee tuutko sillä aikaa ulos teltastasi?

Vastasin: tulenhan minä, odota vähän aikaa oon kohta valmis. Laitoin vielä tukkani muutamalla ponnarilla kiinni ja vilkaisin peilistä että meikkini näyttää hyvältä, laitoin muutaman rannerenkaan ranteisiini ja koristeeksi muutaman sormuksen sekä kaulaani ketjun sekä niitti pannan ja siirryin ilta-aurinkoon kalliolle telttani eteen... Pienen hetken päästä kuulin kutsuvan huudon hei käveles nyt vähän tänne päin ja tule vastaan, Katja kultaseni, niin näen sinut paremmin. Se oli Timppa, mun oma ihana kuuma urokseni, jalkovälissäni alkoi mielettömästi tuntumaan elämää... Mä tahdon tuon miehen sisääni... Mutta mä kävelin peppua keinuttaen annoin vartaloni eläytyä naisen rooliin täysillä, kävelin Timpan luo ja ennen kuin edes kunnolla itse tajusin Timppa veti mut kainaloonsa ja suuteli mua villisti ja ihanasti. Yhdessä me kävelimme telttani lähelle. Istuimme alas ja nautimme ihanaa shamppanjaa, katselimme toisiamme ja vaihdoimme muutaman sanan, kunnes Timppa kysyi että haluaisinko vietää hänen kanssaan villin yön teltassa ja tottahan toki suostuin oitis tuohon ajatukseen. Ilmoitin vain että mun pitää ekaksi käydä tuolla pusikossa ja sen jälkeen jos sopii levitän telttaani punaisen lakkalakanan ja kaivan liukkarin ja hierontaöljyn esiin... Ja niin tein kun tulin takaisin oli Timppa jo ylävartaloltaan paljaana vaatteista... Aluksi menin hänen luokseen, halasimme, vaihdoimme kiimaiset suudelmat, aloimme siirtyä telttaan, minä edellä ja Timppa perässäni tunsin kuinka takani olevat vieraat kädet alkoivat himottomasti hieroa pakaroitani...

Tunsin kuinka taika sormi hiplasi minua... Mutta ette arvaa miten ihanaa se yö teki minulle... Tämän kesän 2010 reissua odotellen, Katja.