Herkku-puhelin
Saaressa
JL

Olen 24-vuotias nuorimies. Olen tapaillut hetken itseäni muutamaa vuotta nuorempaa Jennaa. Olimme sopineet Jennan kanssa että lähtisimme veneelläni saareen viettämään päivää ja ehkä jopa yötä. Jenna ei ollut aiemmin ollut veneilemässä, saatikka sitten saaressa. Tein lähtövalmisteluita kotona ja mieleeni juolahti ajatus kiihkeästä hetkestä rantakalliolla. Päätin varustautua myös nauttimaan myös muusta kuin lämpimästä kesäsäästä. Tavarat olivat pakattu ja hyppäsin autoon. Ajoin linja-autoasemalle odottamaan Jennaa, hän kun asuu 150 km päässä minusta.

Saavuin linja-autoasemalle ja vilkaisin kelloa, 13.15, ja Jennan bussi olisi täällä vasta 13.45. Samassa katseeni osui erotiikkaliikkeeseen. Mieleeni hiipi ajatus välineiden hankkimisesta mukaan.

Siispä kohti liikettä ja ovesta sisään. Hetken pyörittelin päätä sisään päästyäni. Pian löysinkin jo sitomiseen tarkoitettua köyttä. Autolle palatessani Jenna seisoi jo autoni vieressä kysyen, "Missäs sinä kävit?", johon vastasin hakeneeni veneeseen uuden kiinnitysköyden. Samassa naamalleni levisi pieni virne.

Pääsimme rantaan ja matkaan. Ihastelin venematkan aikana Jennan lähes täydellistä peppua, sekä siroja mutta erittäin hyvän muotoisia rintojaan. Hoin ajatuksissani etten saa vielä innostua liikaa. Pääsimme saareen ja levittäydyimme rantakalliolle.

Ranta kalliolla meni tunti, tai kaksi, kun nautimme auringosta ja juttelimme niitä näitä. Pikku hiljaa aloin hieroa Jennan hartioita, sekä annoin muutaman suudelman hänen hiuksiin. Jatkoin hieman rohkeammin ja käteni lähtivät vaeltamaan hänen rinnoilleen, samalla suutelin niskaa ja kaulaa. Käteni puristelivat jo hänen kiinteitä rintoja, kun äkkiä lopetin. Lähdin sanaa sanomatta veneelle ja hain ostamani köyden. Jenna katsoi minuun hymyillen ja sanoi: "Vai veneen kiinnitys köysi". Iskin silmää ja otin kiinni kädestään taluttaen hänet rantakoivun luo. Aloitin sitomalla kädet selän taakse, sekä jalat yhteen ja vielä lopuksi sidoin kiinni koivuun. Katselin hetken Jennaa, joka ei näyttänyt olevan pahoillaan jouduttuaan sidotuksi. Taitoin koivusta oksan jonka päässä oli muutamia lehtiä. Aloin härnätä lehdillä Jennan nännejä. Hän päästi pienen ynähdyksen ja komensin häntä olemaan hiljaa tai saa koivuniemen herrasta. Kuului toinen ynähdys ja mietin että taitaa tyttö toivoa piiskaa, samalla näpäytin oksalla hänen pakaroitaan. Jatkoin härnäämistä ja aina pienestäkin äänestä tuli oksaa pakaroille. Hetken jatkettuani päätin siirtyä härnäämään hänen jalkoväliä. Levitin sormilla hieman häpyhuulia ja aloin härnätä lehdillä klitorista. Ei kauaa tarvinnut kun alkoi jo posliinipillu olemaan aivan märkä. Heitin oksan menemään ja jatkoin sormella. Pian Jenna jo alkoi vapista ja tunsin sormessani kuinka hänen pillunsa alkoi supistella.

Päästin Jennan irti köysistä ja hän hyökkäsi heti kimppuuni. Sai yllättäen kaadettua minut maahan ja istui samantien naamani päälle. Otti puoli jäykän kullin käteen ja alkoi hieroa. Minä vain nautin ja taisin muutaman kerran hellästi puraista hänen pakaroita.

Nousimme molemmat ylös ja nappasin Jennan syliini. Kannoin hänet laiturille ja veteen. Veteen päästyämme seisoimme laiturin vierellä ja katsoin häntä pitkään suoraan silmiin. Otin hänet uudelleen syliin ja ohjasin kullini hänen pillunsa huulille. Painoin Jennaa vasten laituria ja kullini lähti työntymään hänen sisäänsä. Pikku hiljaa syvemmälle ja syvemmälle. Ensin rauhallisesti ja joka työnnöllä hieman nopeammin, ja nopeammin. Ei mennyt kauaakaan kun Jennan hengitys alkoi kiihtyä ja pillu alkoi supistella. Vedin kullini ulos ja jatkoin sormella hänelle orgasmin.

Siirryimme takaisin rannalle ja pyysin Jennaa polvilleen. Menin hänen taakseen ja aloin työntymään sisään pilluun. Jälleen pikku hiljaa syvemmälle ja syvemmälle. Äkkiä päätin aloittaa erittäin nopean työntelyn ja rupesin tuntemaan kuinka itsekkin aloin olemaan viimeistä silausta vaille valmis. Viimeinen silaus tulikin kun Jennan pillu alkoi supistella kullini ympärillä. Enää en voinut pidätellä vaan lauksin Jennan sisään. Myös Jenna sai vielä yhden. Lysähdimme maahan makaamaan.

En tiedä makasimmeko siinä maassa minuutin, viisi minuuttia vai puoli tuntia. Mutta jossain välissä Jenna vielä kävi nuolemassa kullini puhtaaksi. Viimein päädyimme takasin veteen jossa pesimme toisemme ja Jenna kuiskasi korvaani "Miksi et ole tuonut minua ennen saareen", johon vastasin "En tiedä, mutta toivottavasti saan tuoda sinut myös uudelleen?". Jenna ei vastannut, hymyili vaan ja suuteli minua. Tulkitsin vastauksen myöntäväksi.