Herkku-puhelin
Veneilemässä
muistelija

Ah, miten ihana, liki helteinen kesäpäivä taas aluillaan. Voiko kesäloma alkaakaan paremmissa merkeissä, ei kai. Ei kauaa tarvinnut miettiä, miten päivää kuluttaisi, siispä veneilemään.

Hyppäsin autoon ja ajoin hallille, missä minun ja kavereideni yhdessä hankkima kimppavene oli säilössä. Aikainen lintu madon nappaa, tuumin mielessäni vahingoniloisena. Siis jos joku muukin jätkistä oli haaveillut olla vesillä tänään, myöhästyipä pikkaisen. Tämä on sitä elämää, totesin, kun sain veneen trailereineen autoni perään. Huoltsikalta tankki täyteen korkeaoktaanista, ei pelkoa soutajaksi joutumisesta polttoaineen loppumisen takia.

Saavuin venerantaan innoissani ja nopeasti aloin laittaa venettä laskukuntoon. Kiinnitysliinoja irrottaessani ja kerälle rullatessani sivusilmällä seurasin tämän päiväistä yleisöä. Veneen räyhäkkä ja virtaviivainen ulkonäkö ja miehekkään kokoinen moottori pysäytti aina jonkun kiinnostuneen ohikulkijan. Uteliaimmat jopa tulivat iskemään tarinaa.

"Kuin lujaa toi menee" kuului takaani vieno naisen ääni. Käänsin päätäni ja totesin vastaavani viehkeälle, minua muutaman vuoden nuoremmalle blondille "Aika lujaa" ylpeänä valistin ja katselin hieman tarkemmin tuota uteliasta kysyjää. Aika napakan näköinen, tuumailin mielessäni tuosta shorteihin ja pinkkiin t-paitaan pukeutuneesta, noin kolmekymppisestä vaaleaveriköstä. "Tuu kyytiin, jos uskallat" rohkeasti ehdotin vielä perään. Ja niin vain kävikin, että hetken päästä olimme kahdestaan erkanemassa laiturista.

"Mä oon muutes Jake" vastasin Tiinaksi esittäytyneelle tytölle ja vedin paidan päältäni paremmin ruskettuakseni. "Ei kai haittaa jos mäkin vähän vähennän näitä?" totesi Tiina perään ja veti ensi paidan pois ja ujutti shortsit jalastaan. Päälle hänelle jäi uimapuku, joka ei jättänyt juurikaan arvailujen varaan mitään, siksi muodokaskin hän oli. "Eiks meijän pitäis käyttää liivejä" kysäisi Tiina kun kiersin aallonmurtajalta ulos. No olihan veneessä toki liivit, mutta huomasin yllätyksekseni ajattelevan muita liivejä, ja pikemminkin niidenkin pois ottamista.

Työnsin pikkuhiljaa kaasukahvaa etemmäs ja veneen keula alkoi nousta. Pääsimme jo muutaman kilometrin päähän satama-alueesta, kun ajattelin näyttää menon meininkiä. Iso veekutonen murahti takanamme, kun tuo luotimainen vesiohjus syöksähti aaltojen päälle. Tärinä olikin melkoinen juuri noista aalloista johtuen. Katsahdin Tiinaan päin ja hän hymyili leveästi ottaen kädestäni kiinni. Veneen kapeasta mallista johtuen olimme muutenkin aivan liki toisiamme. Tunsin tytön ihon ihollani lämpöisenä ja tunsin sen jotenkin kiihottavan, varsinkin liikuimme toisiamme vastaan epätasaisesta kyydistä johtuen. En voi kieltää, etteikö omat shortsini olisi tuntuneet hieman kutistuneelta. "Tää tuntuu koko kropassa kivasti" Tiina huudahti korvaani, hiukset tuulessa ja ilmavirrassa hulmuten.

Hiljensin vauhtia tullessamme useamman pikkusaaren rykelmään, varoessani kiviä ja karikoita. Niitä väistellen ohjasin erään saaren hiekkarantaan ja annoin veneen lipua kone sammuksissa perille. "Sori, tauko paikalla, pakko heittää vettä" sanoin ja nousin penkiltäni. Tiinan noustessa myös, huomasin vaihvihkaa hänen mustalla keinonahkaisella kuppipenkillä selvän kostean raidan. Hmm.. olikohan tämän kiima tarttunut kumpaankiin, vähän häpeillenkin ajattelin.

Menin sisemmälle saareen ja tein pikkuhätäni koivun juureen. Takaisin tullessani Tiina polskutteli järvessä ja lähemmäs tullessani tajusin hänen bikininsä rantakivellä. Huhhuh, mitähän tästä seuraa, tuumasin ja kahlasin järveen minäkin, housuni myös rannalle jättäneenä. Tiina ui viereeni ja tarttui heti kalustani kiinni. "Voi kuule, miten tuo kyyti kiihotti mua. Mua alkoi hirveästi panettaa.. Haluisitsä nussia mun kaa?" sanoi hän ääni vavisten. Nyökkäsin Tiinalle ja otin häntä kädestä, kun nousimme vedestä. Koukkasin veneestä mukaan ison rantapyyhkeeni ja menimme rantapusikon suojaan, jossa olikin kiva, raivattu alue nuotiota ja telttoja varten. Nähtävästi täällä jotkut yöpyivätkin.

Levitin pyyhkeeni maahan ja Tiina meni heti siihen selälleen. Asetuin hänen viereensä makaamaan ja aloimme suudella, ensin varovasti, sitten pitkään ja kuumasti. Tiinan käsi hakeutui kullilleni ja alkoi runkata edestakaisin esinahkaa. Tuntui tosi ihanalle, kun hän myös välillä puristeli hellästi kiveksiäni. Kullini oli aivan kovana, kun muutin hieman asentoa ja kurotin itseni imemään noita kiihottavan kokoisia rintoja, joissa nännit nöpöttivät kutsuvasta. Imin niitä, kielellä välillä pyöritellen. Tunsin kuinka käsi työnsi minua alemmaksi, samalla kun huohotus voimistui korvissani. Suuni saapui siistitylle karvakummulle ja siellä kieleni hakeutui kosteaan vakoon. Hitaasti tunnustelin kosteaa pillua hieman samalla lipoen. Kun kieleni kohtasin klitoriksen, tunsin vavahduksen allani. Otin sen suuhuni, huulillani puristaen hellästi mutta määrätietoisesti. Kieleni hieroi ja hieroi tuota napukkaa, kunnes kuulin parahduksen ja päätäni painettiin voimakkaasti. Tiina veti minut vierelleni, silmät hieman sumeina ja sopersi korvaani "Oijoi. miten se tekikin hyvää. Harvoin olen saanut orgasmin näin äkkiä."

Lepäsimme hetken, kunnes käännyin suutelemaan, samalla nousten naisen päälle. Hellä käsi ohjasi jäykän kullini sisään, varovasti minun painaessa. Tunsin kuinka tiukka liha väistyi vastustamattomasti varteni edestä. Painettuani sen pohjaan aloin liikuttamaan lantiota kiihtyvällä tahdilla. Irstas ääni kuului välistämme kullin hieroessa edestakaisin kiimasta litisevässä pillussa. Jatkoin vielä hieman, kunnes kierähdin sivulle. Tiina ymmärsi, että hänen vuoronsa tulla päälle ja samalla hän nousikin ylös. Kiihottavasti hän kumartui ensin kasvojeni päälle, että juuri ja juuri yletyin kielelläni tuohon lemmenpesään. Tiina siirtyi alemmas ja pidin kulliani pystyssä, kun hän istui siihen. Suutelimme hartaasti, samalla lantioitamme liikuttaen. Tahtimme kiihtyi hiljalleen ja työnsin Tiinan pystympään. Hän alkoi raivokkaan ratsastuksen aisallani, tissit kiihottavasti pomppien silmieni edessä. Otin rinnat kouriini ja samalla puristelin nännejä peukaloiden ja etusormien välissä.

Tiina pyöritti päätään villisti ja kasvot ilmeessä, josta tiesin, että tämä vaalea seksipakkaus oli matkalla taas taivaan porteille. Otin häntä pakaroista kiinni ja panin vastaan parhaani mukaan. "UiUi.." kuului, kun hikinen nainen lysähti päälleni. Käänsin hänet vierelleni ja kävin hänen päällensä niin, että naisen kiimasta kostea kullini painui hänen rintojensa väliin. Tiina puristi niitä yhteen kieltään kiihottavasti huulillaan lipoen. Aloin hokemaan, että kohta, kohta, kohta, kun hän nosti päätään ja avasi suutaan kuin kutsuen. Työnsin laukeamispisteessä olevan kyrpäni sinne. Kauaa Tiina ei ehtinyt imeä, kun karjahdellen laskin spermani perille. Nyt oli minunkin vuoro kääntyä pyyhkeelle lepäämään.

Taisimme torkahtaakin hetkeksi, kunnes nousimme ja juoksimme kilpaa vilvoittelemaan järveen. Olimme sanattomia kumpikin, hymyilimme vain toisillemme arvoituksellisesti. Kelloa vilkaistuani työnsin veneen irti rantahietikosta ja painoin moottorin käyntiin. Takaisin päin tulimme hiljakseen, Tiinan nojatessa rintaani vastaan. Hänen hiuksensa kutittivat kasvojani kevyesti, kun nautimme toistemme läheisyydestä. Kiire ei ollut minnekään. Päinvastoin, halusin, ettei tämä tunne menisi koskaan ohitse.

Saavuimme satamaan ilta-auringon paisteessa. Tiina antoi minulle kännynsä numeron pyytämättä, niin kuin minäkin hänelle. Hallille päin ajellessani venettä palauttaakseni, tuli häneltä ensimmäinen viesti. "Jake! Laita mulle viesti, että mä uskon, etten ole nähnyt vain ihanaa unta". Laitoinkin viestiä hänelle, toiveenani tavata hänet toistekin. Ja niin ei mennyt montaa päivää, kun ovikelloani soitti eräs noin kolmekymppinen blondi, Tiina nimeltään....